Известие

Collapse
No announcement yet.

Разпънка

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Темата е много стара, но да добавя малко информация от личен опит. Разпънка с регулиране - пробвах и двата варианта. Разпъната навън, както и свита максимално, колкото може да се натегне с ключ. Този опит правих в сервиз за настройка на окачването, както беше закачена с измервателната техника. Вдигат я във въздуха разпъвам навън пускат и замерват, после вдигат пак натягам максимално свита, пускат и замерват. Разлика в ъгъла на гумите спрямо асфалта нямаше. Не се промени нищо. Плюса от разпънката е стабилност особенно в завой с висока скорост, защото не позволява усукване на купето, или по-точно коша става една идея по-стегант. Аз съм за такава разпънка, ефект се усеща определено.
    Last edited by vesk0; d.m.y г., 22:34.
    Alfa Romeo 155 1.6TS 16V, 1997 | LPG - ex
    Alfa Romeo 155 1.8TS 8V, 1995 MY95 Sport - ex
    Alfa Romeo 156 1.9JTD 8V, 2005 Sport - ex

    Comment


    • #17
      Това кеото имам да добавя, е че натягането и разпъването има голяма вероятност да доведе до спукване на предното стъкло. Регулацията е направена, за да може да пасне точно на всяка една кола, като екземпляр.


      Даването на газ, води до пристрастяване!
      Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
      Volvo V50 2.0D by RuBig

      Comment


      • #18
        Карам с такава разпънка вече година и няма разлика поне при 130к.с. автомобил.. По скоро е готина и тежи повече
        155 1.8 8v SUPER MY95

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от reloading Покажи съобщение
          Карам с такава разпънка вече година и няма разлика поне при 130к.с. автомобил.. По скоро е готина и тежи повече
          Разлика има и се усеща на пистата, най-вече.


          Даването на газ, води до пристрастяване!
          Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
          Volvo V50 2.0D by RuBig

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
            Това кеото имам да добавя, е че натягането и разпъването има голяма вероятност да доведе до спукване на предното стъкло. Регулацията е направена, за да може да пасне точно на всяка една кола, като екземпляр.
            Съгласен съм с теб, добре че не доведе до този резултат при мен и да сменям стъкло
            Значи стигнахме до извода, че регулирането е за да не остава под напрежение разпънката, а да застане в положение, което да не оказва някакви сили върху купето, когато колата е в статично положение.

            ---------- Post added at 16:09 ---------- Previous post was at 15:57 ----------

            Първоначално публикувано от reloading Покажи съобщение
            Карам с такава разпънка вече година и няма разлика поне при 130к.с. автомобил.. По скоро е готина и тежи повече
            При мен първото впечатление след монтажа беше при диагонално качване на бордюр, който има направен наклон, колата не се усука толкова и предницата се качи все едно няма разлика във височината между пътя и бордюра. Колата беше със спортно окачване още преди монтажа на разпънката. Не знам дали и ти си със спортно окачване, може това да е причината да не се усети разлика при теб.
            Alfa Romeo 155 1.6TS 16V, 1997 | LPG - ex
            Alfa Romeo 155 1.8TS 8V, 1995 MY95 Sport - ex
            Alfa Romeo 156 1.9JTD 8V, 2005 Sport - ex

            Comment

            Working...
            X